Må nok sande jeg ikke har brug for at kunne spytte en mur af kugler afsted - mine naboer hader mig efterhånden 😆
Det og så at jeg kom til at købe 5 nye pistoler gør at jeg overvejer at gå af med dette fine gevær.
Der er passet på det, det har dog brugsspor men virker upåklageligt.
Medfølger 6-7 magasiner til den
Havde tænkt 2750kr ellers byd :)
Tank plus regulator kan købes med