Jeg får ikke spillet mere og jeg synes det er ærgeligt at det bare samler støv så jeg sælger det hele enden i en samlet pris eller hver for sig selv det kan ikke sendes så man bliver nødtil at hente det
Riffel: Phantom mk10 900kr
pistol: HX2002 500kr
batterier: 2 stk titan 1stk lipo 350kr
lader: titan med ledning 200kr
granater: 2 stk e-raz 150kr
Tracer: 1 stk Acetech 100kr og 2stk Acetech blaster 250kr
Sigtemidler: 2stk Lancer Tactical 300kr
magasiner: 1 ukendt magasin 2 stk EPA 175 skud 1 stk AWA 200 skud 300kr
kugler: 3 stk 0.20 g tracer 1 stk 0.46 g 1 stk 0.40g 300kr
TØJ
1 stk kampvest 150kr
1stk Duty belt 100kr
1 stk Dump Pouch 50kr
Maske: Dye I5 500 kr
og nu til det sjov prisen
Den samlet pris for det hele er 3500 kr så man få lidt mere rabat vis man køber det hele