Sælger min Hi capa fra Tokyo marui
Bæmerk Brugt få gang
Pistolen er opgraderet med splitslide fra ctm som koster 1600 kr
Indrløb og gummistyk er opgraderet
Pistolen fjeler intet !
Der medfølger alt med som i kan se på billedet
Skriv til mig her eller på messenger (Hamza)
Billeder: